« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Lądek – Zdrój (Druk Nr 100, ref. Pan Mirosław Goślicki Skarbnik Miasta Sopotu)

2) zmian w budżecie miasta Sopotu na rok 2024 (Druk Nr 101, ref. Pan Mirosław Goślicki Skarbnik Miasta Sopotu)

6) zmiany Załącznika nr 1 do uchwały Nr LIII/900/2024 z dnia 19 marca 2024 r. w sprawie określenia zadań realizowanych w 2024 r. na rzecz osób z niepełnosprawnościami ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz wysokości środków przeznaczonych na poszczególne zadania. (Druk Nr 92, ref. Pan Marek Mizera)

7) przyjęcia i realizacji programu polityki zdrowotnej pn. Rehabilitacja Domowa na lata 2025-2027 (Druk Nr 89, ref. Pan Maciej Kisała)

9) uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla jednostek strukturalnych „M” w mieście Sopocie, Etap I - „M-1/01c” (obejmujący działkę ewidencyjną o numerze 1, obręb 1) (Druk Nr 93, ref. Pani Anna Jakubowska)

10) ustalenia wysokości ekwiwalentu pieniężnego dla strażaka ratownika ochotniczej straży pożarnej mającej siedzibę na terenie Miasta Sopotu, który uczestniczył w działaniu ratowniczym, akcji ratowniczej, szkoleniu lub ćwiczeniu. (Druk Nr 98, ref. Pan Wojciech Gocek)

11) upoważnienia Prezydenta Miasta Sopotu do złożenia wniosku o dofinansowanie z Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027 oraz przyjęcia do realizacji przedsięwzięcia pod nazwą: „Rozwój miejskiego systemu gospodarowania wodami opadowymi w Sopocie - etap II”. (Druk Nr 95, ref. Pani Joanna Bogdziewicz-Wróblewska)

12) przyjęcia „Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej na lata 2025-2028” (Druk Nr 96, ref. Pani Ewa Puszkiewicz)

13) ustalenia miesięcznej kwoty dotacji na działalność Centrum Integracji Społecznej w okresie 1 stycznia - 31 grudnia 2025 roku. (Druk Nr 97, ref. Pani Ewa Puszkiewicz)

15) zatwierdzenia rocznego planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2025 rok (Druk Nr 90, ref. Pan Jan Karasowski Przewodniczący Komisji Rewizyjnej)

5. Wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej