« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

4) zmian w budżecie miasta Sopotu na rok 2024 (Druk Nr 81, ref. Pani Justyna Kisielewska)

5) przyjęcia planu potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych na terenie Gminy Miasta Sopotu w roku 2025 (II wersja Druku Nr 82, ref. Pani Marlena Waruszewska-Jewsienia)

6) ustalenia wysokości opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów usuniętych z dróg na parkingach strzeżonych oraz kosztów powstałych w wyniku odstąpienia od dyspozycji usunięcia pojazdu w roku 2025. (Druk Nr 76 z autopoprawką, ref. Pan Krzysztof Jałoszyński)

7) wyrażenia woli przystąpienia do realizacji przedsięwzięcia pn. „Utworzenie Sopockiego Centrum Kuracyjnego” w formule partnerstwa publiczno – prywatnego (Druk Nr 77, ref. Pani Grażyna Brunn-Miętkiewicz)

8) uchwalenia aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Miasta Sopotu (Druk Nr 80, ref. Pani Maja Macur)

9) przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących refulacji piasku z dna morza pomiędzy plażą a Przystanią Morską Molo w Sopocie (Druk Nr 85, ref. Radny Klubu Radnych Prawo i Sprawiedliwość)

10) rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Sopotu (Druk Nr 88, ref. Pan Piotr Kurdziel Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji)

11) zmiany uchwały Nr II/3/2024 z dnia 16 maja 2024 r. w sprawie powołania komisji Rady Miasta Sopotu, ustalenia składów osobowych oraz przedmiotu ich działania (II wersja Druku Nr 79, ref. Pani Aleksandra Gosk Przewodnicząca Rady Miasta Sopotu).

6. Wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej