« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) zmian w budżecie miasta Sopotu na rok 2024 (Druk Nr 73, ref. Skarbnik Miasta Pan Mirosław Goślicki)

2) zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Sopotu na lata 2024-2036 (Druk Nr 74, ref. Skarbnik Miasta Pan Mirosław Goślicki)

3) zmiany Załącznika nr 1 do Uchwały Nr LIII/900/2024 z dnia 19 marca 2024 r. w sprawie określenia zadań realizowanych w 2024 r. na rzecz osób z niepełnosprawnościami ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz wysokości środków przeznaczonych na poszczególne zadania. (Druk Nr 64, ref. Pani Marlena Waruszewska-Jewsienia)

4) przyjęcia Rocznego Programu Współpracy Gminy Miasta Sopotu z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, na rok 2025. (Druk Nr 65, ref. Pan Maciej Kisała)

5) ustalenia wysokości rocznych stawek podatku od nieruchomości oraz zwolnień w tym podatku obowiązujących na obszarze miasta Sopotu w 2025 roku (Druk Nr 66 z autopoprawką, ref. Pani Justyna Kisielewska)

6) ustalenia wysokości rocznych stawek podatku od środków transportowych obowiązujących na obszarze miasta Sopotu w 2025 roku (Druk Nr 67, ref. Pani Justyna Kisielewska)

7) wprowadzenia na terenie miasta Sopotu opłaty uzdrowiskowej oraz ustalenia wysokości stawek i zasad jej poboru. (Druk Nr 68, ref. Pani Justyna Kisielewska)

8) wprowadzenia na terenie miasta Sopotu opłaty od posiadania psów oraz ustalenia wysokości rocznej stawki opłaty od posiadania psów na obszarze miasta Sopotu, zasad ustalania i terminów płatności oraz sposobu jej poboru (Druk Nr 69, ref. Pani Justyna Kisielewska)

9) uchylenia Uchwały Nr XLII/728/2023 Rady Miasta Sopotu z dnia 6 kwietnia 2023 r. (Druk Nr 70, ref. Przedstawiciel/ka Komitetu Inicjatywy Uchwałodawczej Mieszkańców)

10) powołania doraźnej Komisji ds. Konsultacji z mieszkańcami (Druk Nr 72, ref. Radny Klubu Radnych Prawa i Sprawiedliwości)

11) rozpatrzenia skargi na działalność Prezydenta Miasta Sopotu (Druk Nr 75, ref. Pan Piotr Kurdziel Przewodniczący Komisji Skarg, Wniosków i Petycji).

12) zmieniającej Uchwałę Nr LII/897/2024 z dnia 27 lutego 2024 r. w sprawie ustalenia zryczałtowanych diet dla Radnych Miasta Sopotu (Druk Nr 71, ref. Pani Aleksandra Gosk Przewodnicząca Rady Miasta)

5. Sprawozdanie z realizacji zadań oświatowych za rok szkolny 2023/24 (ref. Pan Piotr Płocki).

6. Wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej