« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Podjęcie uchwał w sprawach:

1) zmian w budżecie miasta Sopotu na rok 2025 (Druk Nr 132, ref. Pan Mirosław Goślicki Skarbnik Miasta)

3) zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Sopotu na lata 2025-2042 (Druk Nr 134, ref. Pan Mirosław Goślicki Skarbnik Miasta)

4) określenia zadań realizowanych w 2025r. na rzecz osób z niepełnosprawnościami ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz wysokości środków przeznaczonych na poszczególne zadania (Druk Nr 125, ref. Pan Maciej Kisała)

5) przyjęcia sprawozdania Prezydenta Miasta Sopotu z działalności Komisji Bezpieczeństwa i Porządku za rok 2024 (Druk Nr 126, ref. Pan Wojciech Gocek)

6) udzielenia w 2025 r. dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków lub znajdujących się w gminnej ewidencji zabytków, położonych na terenie miasta Sopotu (Druk Nr 129, ref. Pani Aleksandra Narczewska)

7) wyrażenia zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy nieruchomości położonych w Sopocie przy al. Niepodległości nr 723a i 725a, przy ul. Poznańskiej nr 2 oraz przy ul. 3 Maja (Druk Nr 130, ref. Pani Magdalena Mika)

8) ustalenia strefy płatnego parkowania na drogach publicznych na terenie Gminy Miasta Sopotu, ustalenia stawek opłat za postój w tej strefie oraz sposobu pobierania opłat (Druk Nr 127, ref. Pan Krzysztof Jałoszyński)

9) określenia sezonu kąpielowego oraz wykazu kąpielisk na polskich obszarach morskich przyległych do Gminy Miasta Sopotu w 2025 r. (Druk Nr 128, ref. Pan Krzysztof Jałoszyński)

6. przeprowadzenia referendum lokalnego dotyczącego wprowadzenia darmowej komunikacji miejskiej dla mieszkańców, bezpłatnego parkowania w strefie płatnego parkowania dla mieszkańców Sopotu oraz tworzenia stref ograniczonego wjazdu (Druk Nr 135, ref. Radny Klubu Radnych Prawa i Sprawiedliwości)

7. Wolne wnioski.

« Powrót do strony głównej